niedziela, 22 czerwca 2014

Zabezpieczenie "przed Vericaust'em"
















  Ponieważ ciągle są pytania i temat nie ma końca, wracam pośrednio do kurzajek i preparatu Vericaust. Lekarze polecają zabezpieczać ciało wokół zmiany/brodawki/kurzajki maścią cynkową. Dla kogoś kto nakłada sobie preparat sam, bądź nie zdaje sobie sprawy z intensywności działania Vericaust'u polecam trochę inne kremy/ maści. Mianowicie Penaten Creme, Nivea Baby, Sudocrem czy Bambino. Zamieszczam ich zdjęcia żeby łatwiej było znaleźć na półce sklepowej. Najlepszy jest Penaten, choć mogą być trudności z dostępem. Kremu Bambino obecnie nie posiadam, ale postaram się znaleźć gdzieś do sfotografowania, opakowanie również w postaci puszeczki. Wszystkie te kremy zawierają tlenek cynku, natomiast ich konsystencja jest ogromnie gęsta, nawet może być kłopot z rozsmarowaniem. Zalecane są przeciw odparzeniom dla dzieci, daje to obraz jak ściśle przylegają do skóry aby ją ochronić. Polecam nakładać je patyczkiem higienicznym w wielkim nadmiarze. Zabezpieczenie 100%. Lekko się zgapiłam, bo miałam pacjentkę, u której tym płynem usuwamy drobniutkie odciski, obiecuję zrobić zdjęcie jak wygląda pełne zabezpieczenie.

A oto obiecane zdjęcia zabezpieczenia skóry zanim użyje się płynu Vericaust:



12 komentarzy:

  1. Dzień dobry, nigdzie nie mogę znaleźć możliwości napisania wiadomości, także przepraszam z góry, że piszę Pani komentarz i to jeszcze nie tam gdzie powinnam, ale boję się, że może zostać przez Panią niezauważony. Otóż borykam się z palcami młoteczkowatymi, tylko największy wygląda normalnie, w sumie nie przeszkadzało mi to, a może nie wiedziałam nawet, że palce te wyglądają dosyć śmiesznie, dopóki nie zwrócił mi na nie uwagi kolega. Szpilki noszę na prawdę sporadycznie, mogę policzyć na palcach ile razy miałam je na nogach, a nawet jeśli bym chciała teraz zacząć w nich chodzić to bym się bardzo wstydziła. Niestety zaczynają mi się dziwnie wykrzywiać, do tego robi mi się zgrubienie na 2 palcu, z boku stóp też mam zgrubienia, ale to leczę kwasem sylicylowym, na jakiś czas znikają, ale niestety nie na zawsze. Moje pytanie brzmi, czy operacja takich stóp jest refundowana przez NFZ? Dodam, że mam 22 lat, czy nie jestem za młoda na taki zabieg? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konieczna będzie wizyta u ortopedy, to za młody wiek na takie zniekształcenia :( , i na pewno nie będzie im koniec tylko jakiś proces który najwyraźniej się toczy, będzie się pogłębiał. Trzeba zdiagnozować i leczyć. Możliwe, że Pani stopa jest baaaardzo szczupła, palce długie i jeszcze nakłada się obciążenie genetyczne stąd takie zniekształcenie. Trudno się wypowiadać na temat czegoś czego się nie widziało, więc nie mogę nic dokładniej powiedzieć, na pewno polecam i wysyłam do ortopedy. Ciekawa jestem co powie, czekam na relację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za odpowiedź, w takim razie postaram się znaleźć jakiegoś dobrego ortopedy:) Na razie szukałam jakiś nakładek ortopedycznycznych, ale są one tylko na drugiego palca, szkoda, że nie ma, albo ja nie znalazłam na wszystkie cztery. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ! Zaciekawił mnie ten artykuł. Leczę się Verumalem i wyjechałam dużo ponad miejsce brodawek i pod tym płynem cała skóra mi bieleje zrywam ja i nakładam kolejna warstwe. Jak powinnam to robić ? Czemu ta skóra bieleje ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Verumal to jedyny lek którego nie używałam, wiem że zawiera kwas salicylowy jak prawie jeżeli nie wszystkie środki poza vericaustem. Bielenie skóry jest efektem działania salicylanów. Niestety nie powiem Pani jak powinna Pani używać ten lek :( Moi pacjenci używali go przed zabiegami wypalania czy wymrażania kurzajek aby kurzajkę osłabić. Nie spotkałam nikogo kto by tym lekiem się wyleczył.... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpisanie, jutro kupie ten vericaust dzięki opowiem jak mi poszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam mam podobną sytuację używam ten vericaust 1x w tyg jak lekarz mi zalecił nie widziałam specjalnych efektów działania Ale też nie wiedziałam o zabezpieczeniu skóry kremem I ostatnio powróciłam do leczenia dając szansę na wyleczenie stosując ściśle regularnie i muszę przyznać ze z braku zabezpieczenia skóry mam taka obręcz białą wokół brodawki ponieważ wyjechałam tym środkiem poza brodawke trochę boli i jest dyskomfort przy chodzeniu powiem że brodawke mam pod stopą na poduszce więc jest uporczywe chodząc nie wiem jak złagodzić ten obszar biały by skóra powróciła do koloru i się zregenerować mogła? Prosiłabym o poradę czy może krem który zaraz biegnę zakupić i proszę poradzić jaki najlepiej do osłony wokół ? Czy on złagodzi ten naskórek trochę? przypuszczam ze tego wirusa złapałac mógłam na siłowni pod prysznicem mimo używanych klapek musiałam to coś złapać a naprawdę dbam o higienę. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam mam podobną sytuację używam ten vericaust 1x w tyg jak lekarz mi zalecił nie widziałam specjalnych efektów działania Ale też nie wiedziałam o zabezpieczeniu skóry kremem I ostatnio powróciłam do leczenia dając szansę na wyleczenie stosując ściśle regularnie i muszę przyznać ze z braku zabezpieczenia skóry mam taka obręcz białą wokół brodawki ponieważ wyjechałam tym środkiem poza brodawke trochę boli i jest dyskomfort przy chodzeniu powiem że brodawke mam pod stopą na poduszce więc jest uporczywe chodząc nie wiem jak złagodzić ten obszar biały by skóra powróciła do koloru i się zregenerować mogła? Prosiłabym o poradę czy może krem który zaraz biegnę zakupić i proszę poradzić jaki najlepiej do osłony wokół ? Czy on złagodzi ten naskórek trochę? przypuszczam ze tego wirusa złapałac mógłam na siłowni pod prysznicem mimo używanych klapek musiałam to coś złapać a naprawdę dbam o higienę. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry, proszę przeczytać post, tam dokładnie wszystko opisuję jaki krem etc... Ból natomiast ustąpi po 2-3 dobach, niestety na poparzoną chemicznie tkankę nic nie pomoże, jeżeli mocno dokucza proszę wziąć paracetamol..... Kurzajki pod stopą są specyficzne bo spłaszczone ciężarem naszego ciała i wymagają bardziej specjalistycznego prowadzenia. Pisałam post o samych kurzajkach, jak je skutecznie usunąć, też polecam do poczytania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń