wtorek, 28 sierpnia 2018

Grzybica paznokci- leczenie







    Grzybica paznokci była już tematem postu. Ponieważ temat wciąż powraca, a jak to najczęściej bywa największe odkrycia są kwestią przypadku, tak i tu przypadkiem odkryłam najtańsze i najzdrowsze lekarstwo na tę chorobę i chcę się z Wami tą wiedzą podzielić. Wcześniej nie miałam pełnej dokumentacji fotograficznej, jedynie relacje pacjentów, ale doczekałam się i własnych zdjęć.  Otóż słyszałam, że olejek eteryczny z drzewa herbacianego, który był bohaterem poprzedniego posta walczy również z grzybami. Zaleciłam jego stosowanie u kilku moich pacjentów, a jedna osoba wyraziła zgodę na publikację zdjęć. Kolejno 1 przedstawia najstarszy moment od którego rozpoczęliśmy kurację, następnie 2,3 to kolejne miesiące. Zdjęcie nr 4 to stan w czwartym miesiącu stosowania olejku (jeden raz dziennie- na noc), wyraźnie widać wycofanie się stanu chorobowego, paznokieć nabiera właściwego koloru, zaczął rosnąć. Prawdopodobnie za miesiąc przy kolejnej wizycie paznokieć będzie „jak nowy”. Oczywiście zrobię zdjęcie i dodam do postu. Jednocześnie odsyłam wszystkich zainteresowanych do lektury postu o tymże olejku  http://zdrowenogi.edu.pl/olejek-z-drzewa-herbacianego-lekarstwo-na-wiele-problemow/  . Musicie Państwo pamiętać, że olejek musi być czysty eteryczny, a nie zapachowy. Sam olejek nie jest drogi, to wydatek rzędu 36zł pojemność 15ml. Konsultowałam się z lekarzem, który potwierdził czas kuracji, że pełnego efektu możemy spodziewać się po około 6-ciu miesiącach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz