sobota, 22 czerwca 2019

Krem do stóp zamiast tarki.



Witajcie :-)  Rok temu mój blog był przekierowany na moją nową stronę, na której zamieszczałam nowe posty. Strona niestety nie działała tak jak chciałam i wróciłam do mojej pierwotnej wersji, którą i Wy i ja lubiliście najbardziej. Niestety posty, które tam napisałam przepadły. Trudno, tak więc po przerwie nowy post o kremie, który może z powodzeniem zastąpić tarkę. Wiele razy pisałam o pielęgnacji stóp, problemach skóry stóp i pięt i zawsze pielęgnacja musiała być wieloetapowa, aby efekty były zadowalające. Od pół roku używam zarówno w gabinecie jak i osobiście krem do stóp amerykańskiej firmy Nu Skin, który w swoim składzie oprócz tradycyjnego mocznika który jest to na wysokiej drugiej pozycji w składzie zawiera również enzym -papainę. Enzymy jak wiadomo mają działanie trawienia, więc połączenie nadtrawialnia naskórka ze złuszczającym mocznikiem daje rewelacyjne efekty gładkiej skóry i nawet rozpadliny na piętach w szybkim czasie pięknie się zamykają, a skóra staje się gładka i miękka. Dodatkowo krem zawiera naturalny składnik etnobotaniczny, mianowicie ziele angielskie wykorzystywane przez rdzennych mieszkańców Ameryki Środkowej przy stanach zapalnych, zaczerwienieniach skóry stóp. Sproszkowane ziele angielskie przykładano do podrażnionego miejsca i bardzo ładnie to miejsce się goiło. Krem jest bardzo ekonomiczny. Pokazuję wam zdjęcia stóp przed używaniem i po jakimś czasie stosowania tego kremu. Jeżeli chcecie możecie sobie go kupić po cenie w jakiej i ja kupuje, czyli z maksymalną  dostępną na rynku zniżką. Krem jest dostępny pod tym linkiem: Intensywnie działający krem  W komentarzach będę czekała na Wasze opinie. Mile widziane również Wasze zdjęcia efektów   :-)

2 komentarze:

  1. Bardzo przypadkowo dowiedziałem się o rewelacyjnej ofercie 514 455 736 . Kto zadzwoni na ten numer to może dostać bardzo duże odszkodowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że tu trafiłem. Może ten krem, który polecasz mi pomoże.

    OdpowiedzUsuń