wtorek, 14 stycznia 2014

Późne lato na stopach Gwiazd.....







Letni pedicure w wydaniu: Magdaleny Cieleckiej,
Magdaleny Schejbal, Magdy Gessler,
Agnieszki Szulim, Małgorzaty Kożuchowskiej,
Agnieszki Dygant, Katarzyny Zielińskiej




                                                              
    Kilka miesięcy temu, jak w pracy wyrzucaliśmy gazety przyszedł mi do głowy pomysł. Mianowicie aby sprawdzić jaka jest rzeczywista moda u Gwiazd na pedicure, kolor....... Zabrałam stos gazet z końcówki lata do domu, przekartkowałam je, pozaznaczałam miejsca "paznokciowe" i ...... zapomniałam o istnieniu gazet i pomyśle tematu postu. Wraz z zatęsknieniem za latem temat gazetowy powrócił w pamięci :).  Latem miał królować niebieski i biały. W45 % muszę przyznać, że kolor niebieski podbił serca naszych Gwiazd, biały spotkałam tylko raz, drugie 45 % ulega klasycznej czerwieni. Pozostałe 10 % to "wyjątki" kolorystyczne, bądź zwolennicy paznokci niemalowanych. Być może to brak czasu ;).  Na uwagę zasługują piękne buty. Może niekoniecznie każdemu będą one służyły jak należy (nawiązuję tu do moich wcześniejszych dywagacji o zdrowiu stóp), ale jest chociaż na czym zawiesić oko :).
   Na ten rok/sezon nie znam jeszcze trendów kolorów. Ciekawe na ile to się zmieni.





2 komentarze:

  1. witam mam do Pani pytanie czy można prosic o pani @ bo jakośnie umiem znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Pod jakimś postem podawałam, ale rozumiem, że ich sporo się robi i trudno odszukać.
    zosienka321@gmail.com

    OdpowiedzUsuń