poniedziałek, 29 lipca 2013

Ból stopy po użyciu Vericaust

   O stosowaniu preparatu Vericaust w przypadku kurzajek i ewentualnie odcisków pisałam w poście Kurzajki- skuteczny sposób jak je usunąć . Pojawiło się z czasem pytanie o ból stopy po użyciu Vericaust'u. W ulotce leku, w efektach ubocznych jest między innymi napisane, iż może pojawić się ból odległy od miejsca zastosowania preparatu. Osobiście stosowałam Vericaust na podeszwie stopy i rzeczywiście po kilku dniach bolała mnie cała stopa, a nawet miałam wrażenie, że ból "wchodzi" i na łydkę. Napisane było, że w niepokojących objawach zgłosić się do lekarza. Ja przeczekałam, ból minął, podejrzewam, że ten jeden raz niedokładnie zabezpieczyłam maścią cynkową ciało wokół zmiany. Po kolejnych aplikacjach ból nigdy więcej się nie pojawił. Możliwe, że bólowy efekt uboczny pojawia się w zależności od osobistej wrażliwości, jeżeli ból by się powtórzył przy kolejnym posmarowaniu Vericaust'em, skonsultowała bym to z lekarzem, czy dalsze leczenie jest w takim wypadku bezpieczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz