niedziela, 26 maja 2013

Jaką masz stopę? Egipską, grecką, a może kwadratową?

 Dzieci są bardzo spostrzegawcze. Gdy znajdą jakiś powód do radości, na pewno go nie ominą. Najłatwiej jest im śmiać się z innych. Brat ma pierwszy palec długi i wystaje ponad inne palce. Kolega ma drugi palec najdłuższy. Koleżanka ma dwa pierwsze palce równe i ma stopy jak "kaczka". Jak dorastamy, zapominamy o tych drobiazgach. Okazuje się jednak, że stopy można sklasyfikować pod względem wyglądu na 3 rodzaje.

1) Stopa egipska, gdy pierwszy palec jest najdłuższy
2) Stopa grecka, gdy drugi palec jest najdłuższy
3) Stopa kwadratowa, gdy dwa pierwsze palce są równe

  Z mojej osobistej obserwacji wynika, że jeden rodzaj stóp ze zdecydowanie większym prawdopodobieństwem nabędzie pewnych wad, np haluksy, podczas gdy drugi rodzaj stóp w ogóle nie będzie miał wad, bądź tylko lekką ich postać.
  Pozostaje pytanie. Kto jest szczęściarzem ? :)

5 komentarzy:

  1. ja mam 2 typ niesety-slszalam co to oznacza

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moją egipską też nie poszaleję ;) hehehe, chyba najlepsza kwadratowa.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm a czy to prawda z ta grecka???dawnie mowiono,ze to zonacza ze sie wdowa zostanie:(,ja mam u jednej stopy ten drugi więszy u u drugiej mnniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej nie prawda :))))) znam wiele wdów z egipskim typem :-) A jeżeli u Ciebie jest asymetria pomiędzy stopami, że w jednej stopie palec II jest dłuższy , a w drugiej krótszy to byłabym za jakąś "wadą", bo bez przyczyny taaakiej różnicy nigdy nie spotkałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ludzie pomocy mam czarwona twarz i kwadratowe stopy ? co robic ? boje sie o zycie ! albo ze mam downa ?; ooo i EKSPLODUJE MI TWARZ A OCZY BEDA PIERWSZE!!!!s

    OdpowiedzUsuń